שאלה שבמוקדם או במאוחר תעמוד בפני כל בעל עסק או מנהל קידום קריאטייב של כל משרד אפשרי.
מארס מוצרי פרסום ומתנות שאלה את עצמה מהי הדרך הטובה ביותר לעזור לעסקים לקדם את עצמם והתשובה שלה היא מוצרי פרסום.
הקמנו עסק, מה הלאה?
לעיתים מרגיש כאילו נקלעים למבוי סתום, העסק הוקם ומה קורה עכשיו? או העסק כבר קיים ועובד לא רע בכלל, אבל איך לפתוח אותו אל קהלי יעד נוספים, שטרם נחשפו אליו? התשובה המתבקשת היא בעזרת פרסום.
פרסום דיגיטלי
מדובר בכלי שרצוי מאוד להשתמש בו, על מנת לקדם את העסק, אבל קיימת איתו בעיה קטנה.
קהל יעד מוצף בפרסום דיגיטלי, לעיתים עד כדי כך שהוא כבר לא מבדיל בין מי ומה מקדמים ולעיתים הוא פשוט סגור לחלוטין וילחץ באובססיביות קלה על דלג כל פעם שסרטון שהוא צפה ייעצר בשביל להראות לו פרסומת, או כאשר פוסט שהוא קורא יכלול פרסומת לא סמויה בכלל.
מהי הדרך הבטוחה יותר להשתמש בפרסום? בעזרת מוצרי פרסום.
איך זה עובד?
בעזרת מוצרים “פשוטים” של יום יום, שנחוצים לכל אדם, ניתן לשלב קידום קטן אך משמעותי.
לוח שנה עם המיתוג שלכם, בקבוק חם עם הלוגו שלכם, שמקבל לקוח קבוע כצ’ופר על נאמנותו – כל אלה יגרמו ללקוח להרגיש יותר קרובים אליכם ובהחלט יביא לכם לקוחות חדשים.
השקות
השקת מוצר חדש שמלווה בחלוקת מוצרי פרסום או בדוגמיות של המוצר עצמו, תעשה יופי של עבודה.
כוחם של מוצרי פרסום הוא רב והיתרון שלהם הוא שבעלות נמוכה יחסית בהשוואה לפרסום דיגיטלי נרחב, אתם מצליחים לגעת בשטח ביותר לקוחות קיימים או לקוחות עתידיים.