חיפוש
חיפוש

כך תייצרו מיתוג מוצלח במינימום השקעה

שתפו

עסק חדש צריך לפעול במספר תחומים על מנת לקדם את עצמו. לכולנו זה ברור, לא כולם יודעים כיצד לגשת לעניין ומה אפשר לעשות בכלל. שיווק? פרסום? קידום מכירות? כן, מבלבל מאוד.

מארס מוצרי פרסום ומתנות, חברה בעלת הניסיון והידע בתחומי השיווק והמיתוג המוצלחים, מכירה דרך או שתיים ומגלה לכם מעט מהסודות לשיווק מוצלח. מילת מפתח היא – מיתוג.

 

 מה זה מיתוג?

מיתוג זה תחום נרחב ביותר, אך אם צריך לפשט את העניין, נאמר שזה לשים “חותמת” של העסק שלכם על כמה שיותר מוצרים – בין אם מדובר במוצרים שהם תחום השיווק שלכם לבין אם מדובר במוצרים נלווים, שיכולים לקדם ולפרסם את העסק שלכם.

 

 מה הכוונה מוצרים נלווים?

מוצר נלווה זהו מוצר שלאו דווקא קשור לתחום השירות שלכם, אבל מייצר את מיתוג המיוחל בעיניהם של קהל היעד שלכם – בין אם מדובר בלקוחות קיימים לבין אם מדובר בלקוחות חדשים או אפילו העובדים שלכם. 

 

 למה חשוב למתג עסק?

כל החברות הגדולות והמצליחות מתהדרות במיתוג מוצלח, בולט לעין ומוכר לכולם. בתור עסק שמעוניין לשווק את עצמו, אך ורק הגיוני להשתמש בכלי מוצלח כמו מיתוג, על מנת לקדם את העסק ולפתוח אותו כלפי קהלי יעד נוספים.

 

 דוגמאות למיתוג

כמובן שאם אתם עסק שמשווק מוצרים שניתן למתג, מדובר במלאכה פשוטה יחסית ואין סיבה “לשבור את הראש”

אם אתם אינכם עסק שכזה, כדאי לדעת שניתן למתג הכל, החל מפנקסים קטנים ועטים שתחלקו למבקרים, דרך דיסק און קי ללקוחות וותיקים ועד כוסות רב פעמיים לעובדים שלכם, שידאגו לקדם את העסק גם כאשר הם לא בעבודה.

 

בקצרה, מיתוג מוצלח ועשיתם כבר חצי דרך להצלחה שלכם.

כתבות נוספות

מוצרי פרסום בלתי צפויים ויצירתיים

חשיבה יצירתית – המפתח למוצר פרסום מוצלח פרסום הוא עולם תחרותי מאוד, וחברות משקיעות מיליוני דולרים במוצרי פרסום שנועדו למשוך את תשומת לב הצרכנים. עם

המוצר נוסף לסל הצעת המחיר שלך בהצלחה!​