חיפוש
חיפוש

מיתוג מוצרים לכנסים – מתנות חלוקה ומוצרי פרסום

שתפו

האם אי פעם ראיתם בכנס או בתערוכה, אירוע שיעזור לכם לקדם את העסק שלכם ולפתוח אותו לקהלים חדשים?

אם לא, כדאי שתחשבו על העניין שוב.

 

מארס מוצרי פרסום ומתנות יודעת כיצד הופכים אירוע כמו כנס לפלטפורמה נהדרת לקידום העסקים.

אז איך עושים זאת? מיד נספר לכם.

 

 כנס כמקפצה לעסקים

בין אם אתם נותנים חסות לאירוע, משתתפים בו או אחראים על הארגון שלו, יש לכם פה הזדמנות נפלאה ונדירה, לגרום לעניין לעבוד לטובתכם.

כנסים ותערוכות נועדו לחשוף את העסקים לקהלי יעד בעלי עניין בתחום העסק, לעורר באזז סביב האירוע ובצורה זו להגביר את ההתעניינות. בנוסף, כנסים ותערוכות מאפשרים למשקיעים פוטנציאליים להכיר אותכם, ליצור קשרים איתכם וזו יכולה להיות הזדמנות שלא תחזור.

האם תהיו מוכנים לנצל את הבמה כראוי?

 

 כיצד עושים שימוש בכנסים?

זו כבר שאלה טכנית יותר ואנחנו נספר לכם, שבנוסף לכל הפרסום הדיגיטלי שנחוץ לעסק בעידן העכשווי, לכל הפרסום הוורבלי והוויזואלי, מוטב להוסיף שימוש בחושים נוספים.

לייצר דוגמיות ממותגות של המוצר שאתם משווקים, לקדם את עצמכם בעזרת חלוקת צ’ופרים ומתנות קטנות לבאי הכנס או התערוכה – כל אלה יגרמו לאנשים להתעניין בכם ולשמוע את מה שיש לכם לספר להם.

וברגע שתשומת לב המשתתפים נתונה לכם – תוכלו להעביר את המסרים ולקדם את העסק בעזרתם.

 

 באילו מוצרים מדובר?

בנוסף למוצרים שאתם משווקים, שניתן לחלק בצורה של דוגמיות קטנות, ניתן לחלק דברים פשוטים אבל נחוצים מאוד – עטים ופנקסים, מחזיקי מפתחות ובקבוקי שתייה, פותחנים ומעמדים לטלפונים ניידים, מטריות ופנסים. You name it.

 

למוצרים ממותגים יש יכולת גבוהה מאוד למשוך את תשומת ליבם של המשתתפים ולבדל אותכם מחברות אחרות.

כתבות נוספות

מוצרי פרסום בלתי צפויים ויצירתיים

חשיבה יצירתית – המפתח למוצר פרסום מוצלח פרסום הוא עולם תחרותי מאוד, וחברות משקיעות מיליוני דולרים במוצרי פרסום שנועדו למשוך את תשומת לב הצרכנים. עם

המוצר נוסף לסל הצעת המחיר שלך בהצלחה!​