חיפוש
חיפוש

מתנה מקורית ושימושית לכל הזדמנות – צידניות ממותגות כמתנה שיווקית ומעוצבת

שתפו

בעולם העסקים התחרותי של ימינו, לא רק המוצרים והשירותים עצמם חשובים, אלא גם היכולת להשאיר חותם ייחודי בקרב לקוחות ושותפים עסקיים. מתנות שיווקיות הן דרך מצוינת ליצור זיכרון חזק ולהעמיק את הקשר עם גורמים אלו. עם זאת, לא כל מתנה עושה את העבודה – דרושה מתנה מיוחדת, מקורית ובעלת ערך אמיתי כדי להשאיר רושם בלתי נשכח. בהקשר זה, צידניות ממותגות הן ללא ספק האופציה המנצחת.

מקוריות, סטייל ואיכות

מה הופך צידנית ממותגת למתנה שיווקית כה מוצלחת? התשובה טמונה בשילוב הייחודי של מספר גורמים חשובים: שימושיות ,מקוריות, איכות . כל אלה ביחד הופכים אותה למתנה שכיף לקבל ולתת, וגם כזאת שמשמשת כמוצר פרסומי, בנוסף צידנית היא מתנה שכיף לקבל.

צידנית ממותגת היא כאמור, מתנה שימושית במיוחד – בהיותה ממותגת- עם לוגו החברה,

חברה שמעניקה את הצידנית ללקוחותיה, ספקיה ואף לעובדי החברה – מתנה בעלת ערך אמיתי ואפקט פרסומי במיוחד .
במרבית הצידניות שטח הפרסום להדפסת לוגו החברה המעניקה את הצידנית גדול במיוחד ומאפשר הדפסת לוגו החברה וכן פרטים נוספים על החברה – עיסוקה, דרכים להתקשרות לחברה ועוד
ישנם סוגים וגדלים שונים של צידניות, צידניות משפחתיות וצידניות אישיות. הצידניות יכולות להיום קשיחות או רכות, נוחות לנשיאה

מתנה מקורית ושימושית לכל הזדמנות - צידניות ממותגות כמתנה שיווקית ומעוצבת

ישנם צידניות במחירים שונים שמתאימים לתקציבים שונים

צידניות משפחתיות, בגדלים שונים המתאימים לכל המשפחה וצידניות אישיות, קטנות יותר המתאימות לילדים או מבוגרים – לשמירת המזון בבתי ספר, חוגים וטיולים.
חשוב שהצידניות יהיו איכותיות וישמרו על קור וחום של המזון והשתיה לזמן ארוך.
אחסון הצידניות מאד נוח בהיותם בדר”כ רכות ומתקפלות ומכך יהיו לשימושים חוזרים לתקופה ארוכה והאפקט הפרסומי – גם הוא יהיה לזמן ממושך.

כשאנחנו מנסים לחשוב על הזדמנויות לתת ולקבל מתנה מוצלחת, המגוון הוא רחב ביותר. כמעט כל אירוע עסקי או אישי יכול להזדקק למתנה טובה, כאן צידניות ממותגות נכנסות לתמונה כפתרון מצוין:

הצידניות משמשות בבילוי בחוף הים ,פיקניקים וטיולים בחיק בטבע .

לקוחות נאמנים וספקי מפתח – צידניות ממותגות הן דרך מצוינת לגלות הערכה ולחזק את הקשר עם לקוחות חשובים או ספקי מפתח. אין מתנה טובה יותר שמשדרת הערכה!

בכל אירוע, מתנה ממותגת תוכל להיות לבושה עם הלוגו או המסר העסקי שלכם, הופכת אותה לגם לכלי שיווקי וקידום מכירות משובח לצד היותה מתנה מעולה.

כתבות נוספות

מוצרי פרסום בלתי צפויים ויצירתיים

חשיבה יצירתית – המפתח למוצר פרסום מוצלח פרסום הוא עולם תחרותי מאוד, וחברות משקיעות מיליוני דולרים במוצרי פרסום שנועדו למשוך את תשומת לב הצרכנים. עם

המוצר נוסף לסל הצעת המחיר שלך בהצלחה!​