חיפוש
חיפוש

מתנות מיוחדות ומפנקות לעובדים

שתפו

אירוע חברה, שי לחג או פינוק ליום הולדת של העובד המצטיין שלכם – הפרטים האלה הגורמים לא מעט כאב ראש למארגנים שלהם. איך להפתיע, לפנק ולגרום להכל לעבור חלק?

 

מארס מוצרי פרסום ומתנות יודע מהי התשובה המדויקת לכל השאלות האלה ורוצה לשתף אותה איתכם – מתנות לעובדים זה הפינוק האולטימטיבי.

 

 למה לפנק את החברה?

עבודה והעובדים יוצרים מערכת יחסית של ממש, כך כמו בכל מערכת יחסים אפשרית, יש צורך לשמור על האש הבוערת או במקרה שלנו על תפוקת עבודה גדולה. אבל ברור שהצוות מתעייף, מאבד מוטיבציה ויש צורך בעידוד מפעם לפעם.

גם שהן יעזרו להם להגיע ליעדים לו או עשה עבודה טובה במיוחד, יש לציין במיוחד את העניין לעובדות זו הדרך לשמור על מערכת יחסים הדדית ובה.

 

 מה בדיוק להביא כמתנות לעובדים?

מגוון האופציות הוא רחב. ללכת על מארזי מתנה קלאסיים או להחליף אותם במארזי מתנה ייעודיים יותר, דוגמת סטים של סכיני שף. 

לתת להם במתנה שנחוצים במסגרת העבודה ופה בכלל אתם פוגעים בשתי מטרות בו זמנית – גם מפנקים את העובדים ומעודדים את העבודה שלהם. דוגמה למוצרים כאלה יכולים להיות דיסק און קי, במארז מהודר במיוחד או מעמד מטעין לסמארטפון, מוצר שכנראה אין אדם שלא היה מעוניין לקבל.

אופציה נוספת היא מוצרי נוחות של יומיום, דוגמת מטריות, כוסות רב פעמיים ועוד. הגבול הוא רק בדמיון שלך.

 

 למה כדאי לפנות לחברה ייעודית?

כי לעובדים שלכם מגיע הטוב יותר. קלישאתי אך נכון.

בנוסף, ניתן לאפשר למתג את המוצרים ופה כבר יש מטרה נוספת – פרסום.

 

אנחנו קוראים לזה רעיון מוצלח במיוחד.

כתבות נוספות

מוצרי פרסום בלתי צפויים ויצירתיים

חשיבה יצירתית – המפתח למוצר פרסום מוצלח פרסום הוא עולם תחרותי מאוד, וחברות משקיעות מיליוני דולרים במוצרי פרסום שנועדו למשוך את תשומת לב הצרכנים. עם

המוצר נוסף לסל הצעת המחיר שלך בהצלחה!​