חיפוש
חיפוש

מתנות ממותגות – איך לבחור נכון ולהשיג את האפקט השיווקי המקסימלי

שתפו

מתנות ממותגות הן כלי שיווקי מצוין לחיזוק המותג, גיוס לקוחות חדשים ושימור הלקוחות הקיימים שלכם. אבל כדי שמתנה ממותגת תהיה אפקטיבית, חשוב לבחור אותה נכון. המאמר הבא יסביר מהם הקריטריונים לבחירת מתנה ממותגת איכותית.

גודל המתנה ומשקלה

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון הוא הגודל והמשקל של המתנה הממותגת. 

אם מדובר במתנה קטנה מאוד כמו סיכה או עט, אז אפשר לבחור באריזה זולה יחסית. אבל אם המתנה היא גדולה או כבדה יותר כגון שי לחגים, יין, שוקולד וכדומה – כדאי להשקיע יותר באריזה איכותית.

שילוב עם לוגו החברה

כדאי לשלב במתנה הממותגת גם את הלוגו המוכר של החברה שלכם, בנוסף למיתוג הספציפי של המוצר או האירוע.

זה יעזור לחזק את הזיהוי והמודעות למותג המרכזי של העסק שלכם בקרב המקבלים.

 

בחירת המוצר הנכון כמתנה

ישנו מגוון עצום של מוצרים אפשריים לשמש כמתנות ממותגות – החל ממוצרי מזון, משקאות וממתקים, וכלה במוצרי טקסטיל, אלקטרוניקה, כלי כתיבה, אביזרי לבוש ועוד.

מומלץ לבחור מוצר שקשור או רלוונטי ככל האפשר לתחום העיסוק של העסק שלכם, או לאירוע הספציפי.

לדוגמה, חברת הייטק יכולה לחלק עכברים או סוללות נטענות ממותגים, ואילו חברת קוסמטיקה יכולה למתג שפתונים או קרמי ידיים עם הלוגו שלה.

יצירת הזדמנויות לחשיפה חוזרת

כדאי לבחור מתנות שהמקבלים שלהן ישתמשו בהן או יראו אותן שוב ושוב גם אחרי האירוע.

כך תוכלו ליהנות מחשיפת מותג חוזרת ונשנית לאורך זמן – למשל עטים ממותגים , ספלים, בקבוק שתייה או ארנק ממותג שהמקבל ישתמש בהם יום יום.

לסיכום

מתנה ממותגת היא הזדמנות מצוינת להעביר מסר שיווקי, לחזק מודעות למותג ולהרשים את הלקוחות שלכם. על ידי בחירה נבונה של המוצר והאריזה ניתן להשיג אפקט שיווקי מרשים.

במארס מוצרי פרסום אנחנו מתמחים ביצור מתנות ממותגות איכותיות במחיר הוגן עבור עסקים קטנים ובינוניים. נשמח לספק לכם הצעת מחיר ללא התחייבות. צרו איתנו קשר!

כתבות נוספות

מוצרי פרסום בלתי צפויים ויצירתיים

חשיבה יצירתית – המפתח למוצר פרסום מוצלח פרסום הוא עולם תחרותי מאוד, וחברות משקיעות מיליוני דולרים במוצרי פרסום שנועדו למשוך את תשומת לב הצרכנים. עם

המוצר נוסף לסל הצעת המחיר שלך בהצלחה!​